همه چیز درباره ی شیر خشک سیمیلاک 321 و انواع آن
مقالات مفید سیسمونی نوزاد کودک زایمان بارداری حاملگی مادر و...

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 32
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید سال : 458
بازدید کلی : 1068

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بارداری زایمان نوزاد سیسمونی کودک و آدرس baby-mom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محیا
تاریخ : چهار شنبه 13 آذر 1398
نظرات

آیا فرمولی برای تهیه فرمول وجود دارد؟ خوب ، مرتب کردن ... این که آیا شما کاملاً شیر خشک سیمیلاک  از طریق فرمول تغذیه می کنید یا شیر مادر خود را تکمیل می کنید ، تهیه فرمول و رسیدگی به آن می تواند پس از درک اصول اولیه بسیار ساده باشد. اول ، فرمول مناسبی را برای کودک خود انتخاب کنید. در مورد آن با پزشک متخصص اطفال خود صحبت کنید. بعدی ، فرم مورد نظر را برای شما مناسب انتخاب کنید: پودر یا خوراک آماده. FYI ، می توانید بین فرم هایی از همان فرمول مشابه ، مانند پودر برای استفاده روزمره ، و آماده غذا برای نئوشور  راحتی در هنگام مسافرت ، جابجا شوید.


در آخر ، قبل از تهیه اولین بطری ، تمام اطلاعات زیر را بخوانید و برای هرگونه سؤالی که ممکن است در این راه پیش بیاید ، آماده باشید.


فرمول خشک کردن برای سلامتی کودک توصیه نمی شود
برای دریافت یک کودک غذای مناسب ، تهیه مناسب فرمول مهم است. اضافه کردن بیش از حد آب مواد مغذی اساسی را رقیق می کند و می تواند تأثیر قابل توجهی در تغذیه کودک بگذارد. نتایج می تواند جدی باشد.


فرمول پودر: 1 قاشق چنگال سطح بسته نشده از فرمول در هر 2 لیتر آب


فرمول آماده تغذیه: هیچ آب اضافه نکنید.


این قوانین ساده را قبل از شروع دنبال کنید:
دستان خود را کاملاً بشویید.
هرگز فرمول منقضی شده را به کودک خود تغذیه نکنید و در صورت دندان کشیدن ظرف از فرمول استفاده نکنید.
هنگام استفاده از خوراک آماده ، ظروف فرمول را قبل از باز کردن تکان دهید.
اگر فرمول در قوطی است ، درب هر گرد و غبار را تمیز کرده و مطمئن شوید که درب بازکن شما تمیز است.

طرز تهیه فرمول پودر کودک
تهیه فرمول پودر Similac® ساده است ، اما هنوز هم مهم است  سیمیلاک 1 که دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید - سلامتی کودک شما به آن بستگی دارد. با وجود همه مخلوط کردن ، ذخیره سازی ، گرم کردن ، و استفاده مجدد از کارها و انجام این کارها ، موارد لازم برای یادآوری ، به یاد آوردن و نظارت وجود دارد می گیریم و ما برای کمک به اینجا هستیم


البته اگر سؤالی دارید ، همیشه درباره پزشک کودک در مورد فرمول مناسب برای کودک و آماده سازی مناسب آن مشورت کنید.


یادآوری: فرمول شیرخوار پودری استریل نیست ، بنابراین نباید در نوزادان نارس یا نوزادانی که دارای مشکلات ایمنی هستند تغذیه نشود مگر اینکه توسط پزشک کودک شما راهنمایی و نظارت شود.


تهیه فرمول با آب جوش
از پزشک کودک خود بپرسید که آیا شما هنگام تهیه فرمول باید آب جوش بیاورید ، و اینکه آیا قبل از هر بار مصرف ظروف ، بطری ، نوک پستان یا حلقه ها را در آب جوش دارید یا خیر. اگر جوش را انتخاب کردید ، این مراحل را دنبال کنید:


به مدت یک دقیقه آب را به جوش نورد بیاورید ، سپس گرما را خاموش کنید. جوش بیش از حد می تواند غلظت ناخالصی ها را افزایش دهد.
بگذارید آب قبل از افزودن به فرمول به دمای اتاق خنک شود. تهیه فرمول با آب جوش می تواند باعث جمع شدن و کاهش ارزش غذایی شود.
پس از مخلوط کردن ، چند قطره را روی قسمت داخلی مچ دست خود بپاشید تا مطمئن شوید خیلی گرم نیست.

توجه: آب بطری یا فیلتر شده جایگزینی مناسب برای آب جوشانده نیست ، اما ممکن است جایگزین بهتری برای شیر آب سیمیلاک 2 در برخی مناطق باشد. اگر در مورد سرب یا سایر مواد مضر موجود در آب خود نگران هستید ، قبل از تهیه فرمول با آب شیر با متخصص مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.


نحوه ترکیب فرمول
برای اختلاط مناسب ، این مراحل را دنبال کنید:

دستان خود را کاملاً با صابون و آب گرم بشویید.
مقدار مورد نظر آب را در بطری کودک اندازه گیری کرده و بریزید.
قاشق چایخوری (پودر) بسته نشده و بسته را طبق دستورالعمل به بطری اضافه کنید. دستمالی خشک را به قوطی برگردانید.
درپوش را روی بطری بگذارید و تکان دهید. (نکته: حرکت دادن مچ دست خود را با یک حرکت پیچیده کمک می کند تا فرمول پودر سریعتر و کاملتر مخلوط شود.)
بلافاصله در یخچال تغذیه یا ذخیره کنید.

دستورالعمل های اختلاط بزرگتر *
با استفاده از یک لیوان اندازه گیری مایع آب 24 فنجان را اندازه گیری کنید.
1 فنجان (100 گرم گرم ** پودر) (بدون بسته و سطح ، با استفاده از یک لیوان اندازه گیری خانگی برای مواد خشک) اضافه کنید.
پودر را به آب اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.
فرمول آماده شده را درون بطری های تغذیه فردی بریزید.
درب و فوراً در یخچال نگهداری کنید. ظرف 24 ساعت تغذیه کنید.

* تقریباً 27 فلو از فرمول تهیه شده بازده دارد.

** برای دقیق ترین نتایج ، پودر باید در مقیاس وزن شود که در گرم خوانده شود.


توجه: این دستورالعمل های بزرگ مخلوط کردن نباید برای تهیه EleCare® برای نوزادان یا EleCare® جونیور استفاده شود.


نکات مخلوط کردن برای Similac® For Spit-Up
فرمول Similac For Spit-Up حاوی نشاسته برنج است. در مقایسه با سایر فرمول های پودر Similac ، کمی آهسته تر با آب مخلوط می شود. این در مورد هر فرمول حاوی نشاسته برنج صادق است.


نشاسته برنج همان چیزی است که باعث می شود Similac For Spit-Up نسبت به سایر سیمیلاک فرمول های Similac "دانه دار" به نظر برسد. این یک نقص محصول نیست. دانه های نشاسته برنج بسیار اندک هستند.


این نکات را امتحان کنید تا در جلوگیری از نوک سینه های گرفتگی کمک کنید:

پودر و آب را با هم مخلوط کرده و سپس دو دقیقه صبر کنید.
قبل از تغذیه فرمول موجود در بطری را به آرامی چرخانده یا پرتاب کنید.
از یک نوک پستان با سوراخ بزرگتر استفاده کنید. این کار باعث می شود سرعت فرمول سریعتر شود.

before از لرزش شدید قبل از تغذیه خودداری کنید ، که می تواند باعث ایجاد حباب هوا شود که می تواند منجر به گاز در کودک شما شود.


چگونه فرمول را گرم کنیم
فرمول نیازی به گرم شدن ندارد. اگر تصمیم دارید که فرمول گرم شده را تغذیه کنید ، آن را در مایکروویو قرار ندهید. این می تواند سیمیلاک توتال کانفورت باعث ایجاد "نقاط داغ" شود که می تواند کودک شما را بسوزاند. در عوض ، بطری پر شده را درون یک کاسه آب گرم (نه جوش) بگذارید یا بطری را زیر آب شیر گرم نگه دارید. چند قطره فرمول را روی قسمت داخلی مچ دست خود بپاشید تا مطمئن شوید خیلی گرم نیست.


نحوه ذخیره فرمول
پس از باز شدن ، فرمول پودر باید در یک ظرف بسته شده در یک مکان خنک و خشک نگهداری شود.
پودر مخلوط نشده را در یخچال نگهداری نکنید.
از دماهای شدید خودداری کنید.
در طی یک ماه از محصول استفاده کنید.
پس از مخلوط کردن ، فوراً تغذیه کرده یا در یک ظرف بسته شده یخچال قرار دهید و طی 24 ساعت استفاده کنید.
برای دستورالعمل های خاص به برچسب مراجعه کنید.
فرمول آماده شده را در دمای اتاق نگذارید.
یخ نکنید. انجام این کار باعث جدا شدن پروتئین و چربی می شود.

استفاده مجدد از فرمول کودک
اگر کودک شما یک بطری فرمول را شروع می کند اما ظرف یک ساعت آن را تمام نمی کند ، آن را دور بیندازید. آنرا یخچال نکنید. دوباره تکرار نکنید. بعداً آن را ذخیره نکنید. آن را دور بیانداز.


چرا؟ زیرا هنگام تغذیه ، بزاق کودک شما می تواند فرمول موجود در بطری را آلوده کند. پس از بروز این اتفاق ، دوباره گرم کردن یا یخچال باعث خرید اینترنتی سیمیلاک از بین رفتن باکتری ها نمی شود.

نحوه تهیه فرمول آماده خوراک
تهیه فرمول Similac® Ready for Feed آسان است. بدون اختلاط بدون اندازه گیری کافی است قبل از باز کردن بطری را به خوبی تکان دهید ، درپوش را پیچ کرده ، درون یک بطری کودک بریزید و فرمول آن برای کودک شما آماده است.


نحوه ذخیره فرمول آماده خوراک
برای بطری های آماده نوک پستان 2 فلو و هر بطری آماده نوک پستان 8 فلو:

ظروف باز نشده را در دمای اتاق نگهداری کنید. از درجه حرارت شدید خودداری کنید. از بطری استفاده مجدد نکنید. از نور محافظت کنید. در کارتن ذخیره کنید تا آماده استفاده شود.


برای بطری های 32 درجه ازن:

پس از باز کردن ، بطری کوارتت را فوراً در یخچال نگهداری کنید. پس از آماده سازی ، بطری ها را بلافاصله در یخچال نگهداری کنید و ظرف 48 ساعت به کودک خود بدهید. ظروف باز نشده را در دمای اتاق نگهداری کنید. از درجه حرارت شدید خودداری کنید. از ظروف استفاده مجدد نکنید.


برای دستورالعمل های خاص به برچسب مراجعه کنید.

من تغذیه فرمول دارم
در حالی که شیردهی برای شما و نوزادتان بهترین گزینه است ، اگر شما تصمیم به استفاده از فرمول گرفتید ، مطمئن باشید که محصولات Similac® تمام تغذیه ای را که کودک شما برای رشد و توسعه نیاز دارد فراهم می کند. در این بخش نکات عملی و اطلاعات مفیدی در مورد آنچه باید در مورد فرمول تغذیه کودک خود بدانید ارائه می دهد.

معرفی به فرمول تغذیه مشکلات تغذیه کودک تغذیه نوزادان 6 ماه + ابزار مدفوع
معرفی به تغذیه فرمول

آشنایی با تغذیه فرمول
هر مادر دلایل خود را برای تصمیم گیری در مورد تغذیه فرمول نوزاد خود دارد. در حالی که شیردهی بهترین توصیه است ، می توان قیمت سیمیلاک شرایط یا شرایط دیگری را درگیر کرد که انجام این کار را دشوار یا حتی غیرممکن می کند. خوشبختانه فرمول شیرخوار وجود دارد که تنها جایگزین بی خطر برای شیر مادر است.

سازنده Similac Advance ، برترین برند تجاری کودک در ایالات متحده ، می گوید که فروش اولین فرمول اصلی کودک ساخته شده بدون مواد ژنتیکی تغییر یافته را تا پایان ماه در Target آغاز می کند.

سازنده Similac ، شرکت مراقبت های بهداشتی جهانی Abbott ، گفت که این نخستین نسخه "غیر G.M.O" را از پرفروش ترین Similac Advance خود را ارائه می دهد ، و پس از آن یک غیر از G.M.O است. نسخه Similac Sensitive. بسته به میزان فروش ، Abbott ممکن است فرمول های دیگری عاری از چنین مواد تشکیل دهنده ای را ارائه دهد.

Abbott به تعداد فزاینده ای از شرکت های ارائه دهنده محصولات محبوب بدون ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی پیوست. با وجود تلاش هماهنگ و گران قیمت گروه های تجاری که نماینده تولید کنندگان عمده مواد غذایی و صنعت بیوتکنولوژی هستند ، آنها را متقاعد کرد که مواد ژنتیکی تغییر یافته برای سلامتی انسان مضر نیستند ، تقاضای مصرف کننده برای چنین محصولاتی رو به افزایش است.

"ما به مادران و پدران گوش فرا می دهیم ، و آنها به ما گفتند که آنها می توانند یک G.M.O غیر را بخواهند. "گزینه ،" گفت: کریس Calamari ، مدیر کل تجارت تغذیه کودکان Abbott. "ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که خواسته های والدین را برآورده می کنیم."

یک مطالعه جدید آنلاین از 1829 بزرگسال انتخاب شده توسط Fluent ، یک شرکت بازاریابی و تبلیغات در مصرف کننده ، نشان داد که تقریباً در هر پنج نفر از آنها گفتند که آنها غیر G.M.O را ترجیح می دهند. محصولات

"اولویت برای غیر G.M.O. محصولات به ویژه در بین خریداران با درآمد خانوار بالاتر و خریداران مستقر در شمال شرقی مشهود است. "

مقالات رایگان بیشتر را باز کنید.
ایجاد یک حساب کاربری یا ورود به سیستم
بیشتر فرمول اصلی کودک از مشتقات ذرت و سویا مختلف تهیه می شود و بیش از 90 درصد از این محصولات زراعی در آمریکا از دانه های تغییر یافته ژنتیکی رشد می کنند.

در طی چند سال گذشته ، مصرف کنندگان طومار خود را به Abbott و دیگر سازندگان بزرگ فرمول نوزادان داده اند تا مواد ژنتیکی سیمیلاک شماره 3 تغییر یافته را حذف کنند.

آقای کالاماری گفت این جنبش هیچ ارتباطی با معرفی غیر G.M.O ندارد. نسخه های Similac ، هر چند. در عوض ، او گفت ، تحقیقات شخصی این شرکت تصمیم را برانگیخته است. وی گفت: "بیش از یک سوم مصرف کنندگان می گویند که این امر باعث جذابیت آنها شده و به آنها آرامش می بخشد."

انتخاب سر دبیر

او خانم راجرز است. اما جوآن راجرز همیشه شخص شخصی او بوده است.

یک سؤال ساده که پاسخ دادن خیلی سخت است

6 Takeayays از بیوگرافی غیرمجاز ملانیا ترامپ
در ادامه مطلب اصلی را بخوانید

تبلیغات

در ادامه مطلب اصلی را بخوانید

از آنجا که علاقه مشتری به بهبود سلامت از طریق تغذیه افزایش یافته است ، ابوت همچنین اقدام به فروش بیشتر محصولات خود فراتر از مخاطبان طاقچه کرده است. به عنوان مثال ، اخیراً این شرکت بازاریابی Pedialyte را آغاز کرده است ، یک محلول الکترولیت خوراکی که مدتهاست برای کودکان بیمار توسط کودکان و کودکان توصیه می شود به بزرگسالان.

ایمی چیس به محض به دنیا آمدن در نوامبر 2006 ، فرمول شیرخوارهای آلی Similac را به فرزند دوم خود ، Amos ، شروع کرد.

خانم چیس ، یک مادر "یوگا" در آتلانتا ، گفت: "وقتی ارگانیک را در Publix دیدم ، آن را خریدم ، بدون سوالی پرسیدم."

مانند خانم چیس ، بسیاری از والدین آمریکایی نیز عجله کرده اند که با استفاده از فرمول Similac Organic ، حتی 30 درصد سیمیلاک نئوشور بیشتر از Similac معمولی بفروشند. به گفته Kalorama اطلاعات ، یک شرکت تحقیقاتی صنعت داروسازی ، در سال 2007 ، اولین سال فروش کامل خود ، 36 درصد از بازار فرمول آلی را به دست آورد و بیش از 10 میلیون دلار فروش داشت. (شرکت مادر Similac ، آزمایشگاه های Abbott ، آمار فروش محصولات جداگانه را منتشر نمی کند.)

والدین ممکن است آن را بخرند زیرا آنها معتقدند که ارگانیک سالم تر است ، اما نوزادان ممکن است دلیل دیگری برای ترجیح Similac Organic داشته باشند: از نظر فرمول های دیگر بسیار شیرین تر است. این تنها مارک اصلی فرمول آلی است که با قند نیشکر یا ساکارز شیرین شده و بسیار شیرین تر از قندهای مورد استفاده در فرمولهای دیگر است.

هیچ مشکلی بهداشتی در نوزادان با Similac Organic همراه نبوده است. اما برای کودکان ، خطر قند نیشکر به نوزادان خطرات زیادی دارد: ساکارز می تواند سریعتر از سایر قندها به مینای دندان آسیب برساند. هنگامی که نوزادان به طعم شیرین آن عادت کردند ، ممکن است در مقابل فرمولهای شیرین یا غذاهای جامد مقاومت کنند. و برخی از مطالعات حاکی از آن است که ممکن است پرخوری شوند و منجر به افزایش سریع وزن در سال اول شود که اغلب پیش بینی آماری چاقی کودکان است.

کارولین والک ، سخنگوی Abbott Nutrition ، تقسیم آزمایشگاه های Abbott که Similac Organic را تشکیل می دهد ، در پاسخ به این سوال که خانم ساکوز مورد تأیید سازمان غذا و دارو بوده و "ایمن و تثبیت شده" تلقی شده است. اینکه Similac Organic هیچ شیرین کننده دیگری نسبت به فرمولهای دیگر ندارد و تماس طولانی مدت با هر نوع قند می تواند باعث پوسیدگی دندان شود.

در اروپا ، که افزایش ناگهانی چاقی در کودکان یک مسئله مهم بهداشت عمومی است ، فرمول های شیرین شده ساکارز تا پایان سال 2009 ممنوع خواهد بود ، مگر اینکه دستور پزشک برای نوزادان با آلرژی شدید صادر شود. 27 کشور عضو اتحادیه اروپا طبق توصیه های کمیته علمی گروه مواد غذایی ، قوانین جدیدی را به تصویب رساندند ، که دریافتند تاریخ انقضا شیر خشک خارجی سیمیلاک  ساکارز هیچ گونه مزایای غذایی خاصی را ارائه نمی دهد ، در موارد نادر می تواند یک اختلال متابولیک کشنده ایجاد کند و ممکن است منجر به آن شود. تغذیه بیش از حد

با این حال F.D.A. که فرمول شیرخوار را تنظیم می کند ، مشخص نمی کند که قندها را می توان استفاده کرد ، مادامی که قبلاً به عنوان بی خطر طبقه بندی شوند. مقدار قند در هر وعده را نیز تعیین نمی کند ، مانند چربی ها و پروتئین ها.

با این وجود تعدادی از متخصصان اطفال گفتند که از انتخاب ساکارز غافلگیر شده اند.

دکتر بنیامین کابالرو ، مدیر مرکز تغذیه انسان در دانشکده بهداشت عمومی جانس هاپکینز بلومبرگ و یک متخصص در عوامل خطر برای چاقی کودکان گفت: "من به عنوان یک متخصص اطفال از این بابت بسیار نگران خواهم شد." دکتر کابالرو گفت: "مسئله این است که مزه های شیرین باعث تشویق مصرف مقدار زیادی می شوند." او گفت ، شواهد نشان می دهد که نوزادان و کودکان همیشه شیرین ترین غذای موجود را ترجیح می دهند و آنها بیشتر از غذای شیرین مصرف می کنند.

اینگونه است که تولید کنندگان غلات صبحانه با هم رقابت می کنند. "

خانم والک از Abbot Nutrition گفت که این شرکت هنگام تهیه فرمول شیرخوار ، "برای طعم و مزه بهینه نمی شود". وی گفت: "هدف اصلی ما حمایت از رشد طبیعی از طریق مواد غذایی بهینه و مواد با کیفیت است."

طبق گفته A.C. Nielsen ، شرکت تحقیقات بازار ، فرمول ارگانیک با فروش حدود 20 میلیون دلار در سال ، فقط یک بازار کلفتی با ارزش 2.5 میلیارد دلار را تشکیل می دهد. تحلیلگران می گویند Similac Organic ، تقریباً ده برابر رشد فروش فرمول آلی از 2005 تا 2007 را بر عهده دارد. طبق گفته وزارت فدرال كشاورزی ، كه برچسب های ارگانیك را تنظیم می كند ، هنگامی كه 95 درصد از اجزای آن موجود باشد ، می توان یك محصول ارگانیك را نشان داد. بدون استفاده از برخی از سموم دفع آفات و علف کش ها رشد می کنند.

ثبت نام خبرنامه ادامه مطلب اصلی را بخوانید
امروز کالیفرنیا
اخبار و داستانهایی که برای کالیفرنیایی ها (و هر شخص دیگری که علاقه مند به ایالت باشد) مهم است ، صبح های هفته را تحویل می داد.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید
ثبت نام

شما موافقت می کنید به روزرسانی های گاه به گاه و پیشنهادات ویژه برای محصولات و خدمات نیویورک تایمز را دریافت کنید.

دیدن نمونه این سیاست های PRIVACY PRIVACY را انتخاب کنید یا هر زمان که با ما تماس بگیرید
تمام فرمول های شیرخوار حاوی قندهای اضافی هستند ، که نوزادان باید پروتئین ها را در شیر یا سویا گاو هضم کنند. فرمولهای ارگانیک دیگر ، مانند بهترین زمین و انتخاب والدین ، ​​از لاکتوز آلی به عنوان قند اضافه شده استفاده می کنند. لاکتوز ارگانیک باید از شیرهای ارگانیک استخراج شود ، که منابع جهانی آن در سه سال گذشته به شدت افزایش یافته و باعث افزایش قیمت لاکتوز می شود.

دکتر جاتیندر باتیا ، عضو کمیته تغذیه آکادمی اطفال آمریکا گفت: "والدین در عمل من که از فرمول ارگانیک استفاده می کنند ، همان والدینی هستند که نگران شیرینی دادن به نوزادان خود هستند." "این فرمول آلی شیرین تر ممکن است یک خطر برای سلامتی باشد ، اما مطمئناً آن چیزی نیست که والدین در ذهن دارند."

کیم کوپفرمن ، مشاور فناوری در سن لاندرو ، کالیفرنیا ، گفت که او تمایل دارد به برچسب ارگانیک اعتماد کند. دختر 7 ماهه او ، Siege ، Similac Organic و چند غذای جامد آلی را می خورد. "اما شکر نگرانی ماست - به همین دلیل ما او را بیشتر از سبزیجات شروع کردیم تا میوه ، بنابراین او ابتدا به عطر و طعم شیرین عادت نمی کند." خانم کوپرمن گفت ، او افزود که ممکن است انتخاب فرمول را دوباره ارزیابی کند. .

بسیاری از پزشکان از مدتها قبل معتقد بودند که تمام قندها ، از نیشکر خام گرفته تا شربت ذرت با فروکتوز بسیار فرآوری شده شیر خشک سیمیلاک توتال کانفورت  ، از نظر غذایی یکسان هستند. اما دیگران مخالفند. ایوان دو آراجو ، همکار در آزمایشگاه جان بی پیرس در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل ، ​​مرکز تحقیقات حسی ، گفت: دانشمندان در حال شروع به فریب اختلافات بودند.



تعداد بازدید از این مطلب: 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود